top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraEvča

Something like a poke bowl

Krásné ráno,

v sobotu jsem se rozhodla si udělat svoji první Poke bowl. Není to asi úplně klasická poke, ale i tak mi moc chutnala. Nejím ryby, takže můj recept se skládá z kuřecího masa a zeleniny, ale i tak se určitě dá kuře zaměnit, třeba za tempeh nebo lososa.


Recept:


Uvařila jsem si rýži, kterou jsem si dala do misky. Mezi tím jsem si nakrájela kuřecí prso, osolila jsem ho a obalila v kukuřičném škrobu, pak jsem jej osmažila na pánvi, na trošce olivového oleje a připravila si na něj zálivku. Zálivka byla z medu, sojové omáčky, másla, soli, sušeného česneku a sezamu. Kuře jsem tím zalila a naskládala k rýži. Pak už jsem jen nakrájela mou oblíbenou zeleninu a dala ji do misky k rýži a masu. Nechtěla jsem jíst jen suchou zeleninu, proto jsem si připravila ještě trošku omáčky ze zakysané smetany svěží, soli, bylinek a celé jsem to tím polila.


No a tohle je výsledek!



Tak co myslíte? Zkusíte něco podobného?


Děkuji za přečtení,

a krásný začátek nového týdne!








4 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page