top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraEvča

Baked zucchini and sweet potato

Aktualizováno: 5. 8. 2020


Ahoj,

doufám, že jste se dneska měli dobře! U nás celý den pršelo, proto jsem se rozhodla, že si udělám po delší době teplou večeři.


Měla jsem doma batát a cuketu ze zahrádky. A protože se mi nechtělo dělat nic složitého, tak jsem obojí hodila jen do trouby a upekla. A výsledek byl pecka!


Recept:


Batát omyjeme a nakrájíme si jej jako hranolky. Je jen na vás jestli chcete hranolky hrubší a nebo tenčí. Batáty jsem osolila, zalila olivovým olejem, přidala jsem trochu sušeného česneku a italských bylinek a celé jsem to promíchala.


Cuketu jsem si omyla, nakrájela na tenká kolečka a opět osolila, okořenila a potřela oliváčem. Na některé kolečka jsem dala kousek šunky, na některé kousek salámu a na závěr jsem všechny posypala sýrem.


Vše jsem si vyskládala na plech, vyložený pečícím papírem a dala péct do předehřáté trouby na 200°, zhruba 30 minut.



Klasicky jsem si ještě udělala svůj dip, ze zakysané smetany svěží a bylinek! :) A tím jsem měla hotovo.


Děkuji za přečtení,

dobrou noc. <3


9 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page